2013. május 3.

Ebay haul



Míg szünetelt a blog vettem ezt-azt. :)  Terveztem is, hogy mindent megmutatok egy posztban, de nagyon soknak tűnik. Így inkább kisebb részletekben mutatom meg őket.
Kezdem azokkal, amikor e-bayről rendeltem.




Régóta szemeztem már ezzel az órával. Facebookos rendelős oldalakon is nézegettem, de ott 3-4 ezerbe kerültek. Végül úgy döntöttem megrendelem. Zöldet szerettem volna, de végül a bordó lett.  Nem bántam meg. Nagyon szeretem :) Meglepő módon még elemet is kaptam hozzá :)
[ 2,99 font (hasonló ITT) ]




Engem is elkapott a 'szegecses-láz'. Végül ezt a feketét választottam. Őszintén szólva nem szeretem / használom annyira, mint amennyire vágytam rá :(  Ennek az az egyik oka, hogy túl szoros. Igaz hogy gumis, de nekem így is kényelmetlen. Ráadásul túl nagy és hegyes.
[ 0,99 font (hasonló ITT) ]




Ez a karkötő a kakukktojás, mert igazából Vaterán intéztem a vásárlást, de a csomagolás alapján biztosan külföldről érkezett. Ez sokkal kényelmesebb, mint a fekete. Nem túl hegyes és több ruhához is feltudom venni.
[ 250 ft (hasonló ITT) ]











Facebook: Style and Junkie
Ask.fm: Style and Junkie 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése