2013. április 30.

The Beauty Blogger TAG

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyenes. Régebben vasaltam, de az nagyon roncsolta hiába használtam hővédő sprayt.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Fodrászhoz megyek. Nem merném magamnak festeni, túl hosszú.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Mostanában összefogom,de nem nagyon szoktam variálni. Ha nincs meleg akkor így viselem.




4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak készítem. Csak akkor járok szalonba, ha műkörmöt szeretnék.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Leginkább attól függ, hogy mennyi ideig bírja a lakk. De általában 3-4 naponta.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Csak nyáron.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Kb. 15 perc.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Mivel szinte mindig használok szemhéjárnyalót, így a szememmel kezdem.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Nem gyűjtöm, de előfordul, hogy veszek olyat amire nem feltétlenül lenne szükségem.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Egyszer volt műszempillám, de azt is kozmetikus rakta fel és nem én.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Igen.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy a családdal vagy?
Igen.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Ha nagyon muszáj, akkor igen.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Kevés.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Igen. Muszáj, különben elkésnék :D

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nagyon gyakran. Mivel rengeteg táskám van, így tudok miből válogatni.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
11 - éjfél körül szoktam lefeküdni. Az hogy mikor kelek attól függ, hogy mikor lesz órám. Így vagy fél 7-kor vagy fél 8 -8 között.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Gyakrabban kellene :D

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb.

20. Milyen magas vagy?
150 cm

21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolt és németet tanultam. Az angollal jobban elboldogulok, de nem megy egyik sem túl jól :(

22. Vannak háziállataid?
Sajnos nincsenek. De szeretnék majd egy kutyust ha lesz saját lakásom.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Szinte csak akkor amikor bejegyzést írok.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Néha igen.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Nem.

26. Hogy jött a blogod neve?
Nem is tudom, csak úgy :D

27. Milyen kamerát használsz?
Samsung D60


28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Kolis vagyok, szóval csak egy fürdőszoba, előtér, szoba tartozik 'hozzám'. De általában 2 naponta takarítok. Kicsit talán tisztaságmániás vagyok.

29. Mi a kedvenc színed?
Régen a rózsaszín volt, de ma már nem igazán van kedvenc.

30. Káromkodsz?
Igen.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Írok még időzített bejegyzést, fotózok bejegyzéshez, jegyzőkönyvet írok, filmezek.






Facebook: Style and Junkie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése