2013. május 7.

Nail polishes





Míg szünetelt a blog összegyűlt néhány körömlakk. Általában ADEN és Moyra lakkokat választok. Találtam egy pici boltot, ahol nagyon kedvező áron szoktam vásárolni. Az ADEN lakkok 170 Ft-ba kerülnek, míg a Moyra lakkok 390 Ft-ba.

Ma az egyetlen kivételt, az Essence lakkot mutatom meg. Még a leárazások idején vettem a Rossmannban kb 250 Ft volt.







Bevallom őszintén én még csak együtt próbáltam a két lakkot. A sötét zöld része is nagyon szép, önmagában is csillog. De nekem ez még túl komor :(   Ezért mindig rakok rá egy réteget a csillámos végéből.

Két rétegben szépen fed, ráadásul nagyon gyorsan megszárad. :) A másik végében imádom, hogy nagyon apró (talán kör alakú, de nem látom rendesen) csillámok vannak.
Az állaga és az ecset is rendben van. Egyetlen bajom az, hogy túl nehéz az ecset, köszönhetően a másik lakknak. 










Facebook: Style and Junkie
Twitter: Style and Junkie
Ask.fm: Style and Junkie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése