2013. április 18.

Kedvenc kézradírom


A tianDe kínai jelentése 'isteni tökéletesség'. A törekvés a tökéletességre, a harmóniára, az eleganciára és a szépségre, megnyilvánul a tianDe minden termékéban. A tianDe Oroszországban bejegyzett nemzetközi cég.

A termékeket egyenlőre még csak rendelni lehet, boltokban nem lehet kapni. 

Hétvégén amikor otthon voltam kipróbáltam a tianDe kézradírját. Nagyon érzékeny a tenyeremen a bőr, ezért először nagyon féltem tőle. Végül nem bántam meg, pihe-puha lett a kezem :)


Először ebből a szőlős peeling-ből kell egy keveset nyomni a kezünkre. Majd eloszlatni az egész kézfejen, mintha kezet mosnánk. Ennek segítségével eltávolítjuk az elhalt hámsejteket. 




Következő lépésként az őszibarackos peeling-el kell átdörzsölni a kézfejet. Ezt varázsolja puhává és bársonyossá a kezünket. Ezt már le kell mosni vízzel használat után, a szőlőset nem kell.

Végül még használhatunk kézkrémet is, én feleslegesnek éreztem. Így is tökéletesen puhának és hidratáltnak éreztem a kezemet :) 
Nem olcsók a tianDe termékek, de én csak ajánlani tudom. Például ez a két peeling rengeteg ideig elég.









Facebook: Style and Junkie




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése