2012. október 9.

Új őrület: wedge sneaker



Mi is az a wedge sneaker? Én egyszerűen csak rejtett platform talpú, magasan záródó tornacipőnek nevezném. Deichmann-ban és a H&M-ben már egészen elfogadható áron lehet találni. 


Néhány képen megmutatom, hogy a sztárok mihez viselik.






Kedd délután elmentem a Deichmann-ba és felpróbáltam egyet. Úgy gondoltam mindenképp ki kell próbálnom ahhoz, hogy hiteles bejegyzést tudjak írni róla.
Így face to face kiderült, hogy tetszik nekem :D Felpróbáltam egy feketét. Kicsit kényelmetlen volt. Túl merev vagy nem is tudom. Ráadásul a farmerem ahhoz túl szűk volt, hogy ráhúzzam ahhoz pedig túl bő, hogy belehúzzam :D Készítettem néhány képet a telefonommal, nem túl jó minőség, de mindenképp szeretném megmutatni. 





Amikor elkezdtem megírni ezt a bejegyzést még teljesen biztos voltam abban, hogy soha nem akarok ilyet, de a bejegyzés végére elbizonytalanodtam. Nagyon is szeretnék egyet, de nem vagyok biztos abban, hogy kitudnám használni. Egyenlőre még gondolkodom, de mindenképp vennem kell egy zárt cipőt a közeljövőben.


Nektek hogy tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése