2012. október 5.

NOTD - Viva Pink


Régebben már vettem AVON-os lakkot, de akkor egyáltalán nem voltam megelégedve vele. Nagyon hamar lekopott, szörnyű volt az állaga.
Most csak azért rendeltem, mert sok jót hallottam az új  ' nailwear pro+ ' lakkokról. Két színt vettem, először ezt a rózsaszínt próbáltam ki.



A kupakja számomra olyan megfoghatatlan, jobban tetszene, ha nem lenne ennyire szögletes. Az ecset nagyon jó annak ellenére, hogy nincs lekerekítve a vége. A lakk állaga jó, könnyen kenhető. Én két rétegben kentem, mert egyben nem fed szépen. Viszont nagyon csíkos volt, de száradás után eltűntek a csíkok :) Hamar megszáradt, már csak arra vagyok kíváncsi, hogy mennyi ideig írja.
A katalógusban nagyon szép vibráló színe volt, viszont felkenve sokkal sötétebb, inkább mondanám rá azt, hogy mályvaszín, mint azt, hogy pink.

Összességében marad a véleményem, hogy többé nem rendelek se AVON-os körömlakkot, de Oriflameset :( Leginkább azért, mert ezek a lakkok sem tudnak többet, mint azok, amelyek fele ennyibe kerülnek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése