2012. október 31.

Ismerj meg jobban- TAG

Valamelyik blogon láttam ezt a tag-t és gondoltam én is megcsinálom hiszen nem sok mindent tudtok rólam.

1. Kiről lettél elnevezve?
Én vagyok az egyetlen Anett a családban. Nem egy konkrét személyről neveztek el :)

2. Mikor sírtál utoljára?
Vasárnap, bár mostanában elég sokat sírtam. Hétfőn volt egy nagyon fontos ZH-m, ami nagyon kikészített. Az utóbbi időben szinte csak a ZH-k miatt sírtam.



3. Vannak gyerekeid?
Nope!!! De talán majd egyszer szeretnék.

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Szerintem igen :)

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Talán túl gyakran.

6. Bunjee-jumpingolnál?
Nem tudom, talán :)

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Nincs kedvenc, lényeg, hogy csokis legyen :D

8. Mi az első dolog amit megnézel másokon?
A ruhát és azt, hogy illik-e hozzá a cipő, kiegészítő stb

9. Milyen színű a szemed?
Barna.

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Ha egyedül nézem, akkor happy end. Viszont párommal bármilyen félelmetes filmet megnézek.

11. Kedvenc illatok?
Hm.. nem is tudom. Imádom a kisbabák illatát.

12. Nyár vagy tél?
Nyááár :)

13. Számítógép vagy tévé?
Számítógép.

14. Mi volt a legtávolabbi hely ahová eljutottál?
Amerika, két hónapot töltöttem ott, nagyon megszerettem. Diploma után tervezem a kiköltözést :)

15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Nem tudok róla.

16. Hol születtél?
Debrecenben

17. Milyen hobbijaid vannak?
Blogolás, filmezés, olvasás, zenehallgatás.

18. Van háziállatod?
Volt két kutyusom, de ők sajnos elpusztultak. Azóta nincs, de nagyon szeretnék.

19. Kedvenc filmek?
A sorozatokat jobban szeretem. De ha filmet kell mondanom akkor a Taxi és Az ördög Pradat visel.

20. Van testvéred?
Nincs :)

21. Mi leszel ha nagy leszel?
Ha minden igaz vegyész :) Másodéves vagyok a Debreceni Egyetem Kémia szakán.



Love my followers!
Kisses, Anett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése