2012. augusztus 2.

USA - Coach

Egy Magyarországon nem igazán ismert márkát szeretnék bemutatni Nektek :) Én akkor találkoztam vele először, amikor Amerikában voltam.
A Coach márkát 1941-ben alapították New York-ban. Kifinomult elegancia a legjellemzőbb rá. Az amerikai nőknél és férfiaknál alapdarabnak számít egy-egy Coach táska, cipő, napszemüveg.



USAEzzel az összeállítással azt szeretném bemutatni, hogy egy amerikai nő életében a hétköznapokon is alapdarabnak számít egy - egy Coach kiegészítő.



Én is beszereztem egy pénztárcát :)


Itt láthatjátok belülről. (sajnos alul egy picit elszakadt)




Bow shirt
$120 - spoiledbrat.co.uk

Knit cardigan
owntherunway.com

Skinny leg jeans
ksubi.com

Cocobelle dressy flat sandals
calypsostbarth.com

Ring
$12 - bijou-brigitte.com

Gucci summer shades
$360 - psyche.co.uk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése