2012. július 31.

H&M kardigán

Délelőtt el kellett intéznem az asztalfoglalást a holnapi twittertalira, de túl korán indultam így először benéztem az Ázsiába. A kirakatban egy nagyon szép fehér ruhát láttam, mindenképp felakartam próbálni. Végigjártam az egész üzletet, de sehol nem találtam. Viszont rengeteg 'ne tedd' darabot láttam és szívem szerint lefotóztam volna őket :D Végül csalódottságomban átmentem az üzlet mellett található turiba. És milyen jól tettem :) Nem sok kedvem volt szétnézni,de valahogy el kellett ütni az időt. Szinte csak végigszaladtam a sorok között, amikor megakadt a szemem ezen a H&M kardigánon.

Nagyon megtetszett a színe és azok az aranyos kis zsebek :)


Gyorsan felpróbáltam és már mentem is fizetni. Akkor ért a legnagyobb meglepetés ugyanis csak 260 ft-ba került :) Végül sikerült az asztalfoglalást is elintéznem és boldogan jöttem haza :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése