2012. augusztus 4.

NOTD - Basic

Szerdán twittertalálkozón voltam. Ez nagyon jó indok volt arra, hogy minél hamarabb lemossam azt a rettenetes citromsárga lakkot. - A színét még mindig imádom, de az állaga...arról nem is beszélve, hogy az utolsó réteg felvitele után 3 órával még nem száradt meg teljesen, ezért mintás lett a táskámtól :( -
A találkozón a kedvenc basic lakkomat használtam, amit egy glitteres lakkal dobtam fel. Ez a basic lakk nagyon régóta megvan, egy ideig nem használtam, de szerencsére ismét rátaláltam. Sajnos már nem sok van benne, ezért biztos, hogy a következő körömlakk amit megveszek az ilyen lesz. :)




Egy rétegben is szépen fed, de én mindig kettőt viszek fel.


Itt láthatjátok a használt lakkokat.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, tetszik, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be te is hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök,hogy tetszik :) Nekem is a tiéd :D

    VálaszTörlés