2013. június 25.

Haul!




Nagyon kellett már egy szandál és térdnadrág, így múlthéten útra keltem :) Az összes boltban szétnéztem, ahol cipőt árulnak, de csak nem találtam az igazit. Sőt nadrágból sem. Végül úgy döntöttem, hogy benézek egy kínaiba is. Megérte! Találtam az elképzelésemnek megfelelő nadrágot  (képet nem hoztam,mert csak egy sima fekete nadrágról van szó) és szandált is. Rossmannban is volt dolgom, végül csak körömlakkokat vettem :)




A szandálra nem mondanám, hogy szerelem első látásra - felvéve jobban mutat - de már nagyon szükségem volt egy újra. Fontos szempont volt, hogy legyen egy kis sarka -de még kényelmes- és fogja a bokámat. Kezdem belátni, hogy felesleges megvenni a majd megtanulok benne járni / majd kényelmes lesz cipőket. 2900 Ft-ba került, remélem egy nyarat kibír :)




Régóta szerettem volna kipróbálni a hajfánkot, de vagy nem láttam sehol vagy nagyon drága volt. A kínaiból kifelé jövet viszont megláttam, hogy csak 300 Ft :) Ennyiért megérte még ha esetleg nem is tudom majd  megcsinálni vele a hajamat.




Mint említettem voltam Rossmannban is. Mindkét lakk akciós volt, 350 Ft-ba kerültek. A NYC lakkot kicsit elnéztem. Üveg alapján másra számítottam, mint amit felkenve kaptam :(  Hamarosan megmutatom őket élesben is :) 








Facebook: Style and Junkie

3 megjegyzés:

  1. Díjat kaptál tőlem, nézz be hozzám! :) www.sminksziget.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van hajfánkom, nem is tudtam, hogy ez a neve. :D Sné Judit vagyok amúgy, nem értem miért nem írja ki a nevem. :O

    VálaszTörlés
  3. Szoktad használni? Szereted? :)

    VálaszTörlés