2012. november 27.

Mini haul



A JOY vásárlási láz előtt írtam egy kívánságlistát. Ebből végül csak a szegecses álom vált valóra.
A C&A-ban nézelődtem, amikor megpillantottam ezt a szegecses blúzt. 3500 HUF-ról volt leakciózva 2000 HUF-ra. Már csak három darab volt belőle :) Felpróbálva is nagyon tetszett, így úgy döntöttem, hogy megveszem. A legnagyobb meglepetés akkor ért, amikor a kasszánál megkérdezték, szeretném-e felhasználni a kupont. Egészen addig nem is tudtam, hogy más akcióval is összevonható a kupon. Így végül 1500 HUF-ért hoztam el :)



Kicsit sajnálom, hogy mást nem sikerült vennem, de semmi olyat nem találtam ami igazán tetszett volna.

Következő héten találkoztam a barátnőimmel, egyikük megmutatta, hogy milyen órát vett. Nagyon megtetszett, így együtt elmentünk és én is vettem egyet :)
Aranyos kis dobozkát is adtak hozzá és ami a legjobb: cserélhető a pántja. Pontosabban  egy méteráru boltban bármikor tudok kedvemhez illő szalagot venni, amire könnyen kicserélhetem :)
Azért is örültem nagyon, mert pont aznap reggel láttam egy képet hasonló óráról és arra gondoltam, milyen jó lenne egy ilyen nekem is :)

Végül párom is vett szövetkabátot, bár nem JOY-os kuponnal :)

Love my followers!
Kisses, Anett









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése